[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: سال 15، شماره 1 - ( سال پانزدهم - شماره اول - بهار و تابستان 92 1392 ) ::
جلد 15 شماره 1 صفحات 42-54 برگشت به فهرست نسخه ها
تحلیل فاصله خطای بی بعد ناشی از سیستم کنترل ناکمینه فاز در حضور اثر رادوم و اهداف با مانور
سید حمید جلالی نائینی
چکیده:   (377 مشاهده)

در این مقاله، اثر سیستم کنترل ناکمینه فاز در فاصله خطای یک دسته از قوانین هدایت تک ­بعدی شده به ازای خطای سمت اولیه و همچنین برای اهداف با مانورهای ثابت و متغیر شامل مانورهای شیب و سینوسی ارائه شده است. دینامیک سیستم هدایت و کنترل با یک تابع تبدیل مرتبه پنجم با اعمال اثر اشباع شتاب و در حضور اثر رادوم مدل شده­ است. به‌عبارت دقیق­تر، جستجوگر و فیلتر نویز هر کدام با یک تابع تبدیل مرتبه اول و دینامیک سیستم کنترل و بدنه مجموعاً با یک تابع تبدیل مرتبه سوم ناکمینه فاز مدل شده­ است. تحلیل فاصله خطا با استفاده از بی ­بعدسازی معادلات و رسم نمودارهای بی ­بعد  انجام شده ­است که منجر به ارائه نمودارهای مفیدی برای بررسی رفتار پارامترهای مختلف بخصوص اثر صفر ناکمینه فاز جهت تحلیل، اصلاح و طراحی یک دسته از قوانین هدایت خطی و غیرخطی می ­شود.

واژه‌های کلیدی: فاصله خطا، ناکمینه فاز، اثر رادوم، معادلات بی بعد
متن کامل [PDF 797 kb]   (30 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: هدایت، ناوبری و کنترل سامانه های پروازی
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

کد امنیتی را در کادر بنویسید >


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


جلالی نائینی سید حمید. تحلیل فاصله خطای بی بعد ناشی از سیستم کنترل ناکمینه فاز در حضور اثر رادوم و اهداف با مانور. نشریه علمی-پژوهشی مهندسی هوانوردی. 1392; 15 (1) :42-54

URL: http://joae.ir/article-1-83-fa.html



سال 15، شماره 1 - ( سال پانزدهم - شماره اول - بهار و تابستان 92 1392 ) برگشت به فهرست نسخه ها
نشریه علمی - پژوهشی مهندسی هوانوردی Journal of Aeronautical Engineering
Persian site map - English site map - Created in 0.39 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 3638