در این مقاله، تحلیل فاصله خطای استراتژی بهبودیافته ناوبری تناسبی با بازخورد شتاب جانبی، برای سیستم هدایت و کنترل مرتبه دوم در حضور اثر رادوم و نویز جستجوگر با استفاده از معادلات بیبعدشده روش الحاقی ارائه شده است. در این تحلیل، از مدل خطیشده استفاده شده و شیب خطای رادوم ثابت فرض شده است. با استفاده از نمودارهای بیبعد حاصل، روابط تقریبی فاصله خطا ناشی از نویز جستجوگر و اثر رادوم برای سیستم هدایت و کنترل مرتبه دوم با دو قطب حقیقی مجزا بهدست میآید. نمودارهای بیبعد و روابط تقریبی حاصل برای تحلیل و طراحی اولیه سیستم هدایت، مفید خواهد بود. بهعلاوه، با استفاده از روابط تقریبی حاصل میتوان بهرهها و ثابت زمانی سیستم هدایت را بهطور متغیر طراحی نمود که سبب بهبود عملکرد و پایداری سیستم هدایت و کنترل در ارتفاع پایین و بالا میشود.
جلالی نائینی, سید حمید. (1392). تحلیل فاصله خطای ناشی از نویز در ناوبری تناسبی با بازخورد شتاب برای سیستم مرتبهدوم با استفاده از روش الحاقی بی بعد. نشریه علمی پژوهشی مهندسی هوانوردی, 15(2), 59-73.
MLA
سید حمید جلالی نائینی. "تحلیل فاصله خطای ناشی از نویز در ناوبری تناسبی با بازخورد شتاب برای سیستم مرتبهدوم با استفاده از روش الحاقی بی بعد". نشریه علمی پژوهشی مهندسی هوانوردی, 15, 2, 1392, 59-73.
HARVARD
جلالی نائینی, سید حمید. (1392). 'تحلیل فاصله خطای ناشی از نویز در ناوبری تناسبی با بازخورد شتاب برای سیستم مرتبهدوم با استفاده از روش الحاقی بی بعد', نشریه علمی پژوهشی مهندسی هوانوردی, 15(2), pp. 59-73.
VANCOUVER
جلالی نائینی, سید حمید. تحلیل فاصله خطای ناشی از نویز در ناوبری تناسبی با بازخورد شتاب برای سیستم مرتبهدوم با استفاده از روش الحاقی بی بعد. نشریه علمی پژوهشی مهندسی هوانوردی, 1392; 15(2): 59-73.