در این مقاله، اثر سیستم کنترل ناکمینه فاز در فاصله خطای یک دسته از قوانین هدایت تک بعدی شده به ازای خطای سمت اولیه و همچنین برای اهداف با مانورهای ثابت و متغیر شامل مانورهای شیب و سینوسی ارائه شده است. دینامیک سیستم هدایت و کنترل با یک تابع تبدیل مرتبه پنجم با اعمال اثر اشباع شتاب و در حضور اثر رادوم مدل شده است. بهعبارت دقیقتر، جستجوگر و فیلتر نویز هر کدام با یک تابع تبدیل مرتبه اول و دینامیک سیستم کنترل و بدنه مجموعاً با یک تابع تبدیل مرتبه سوم ناکمینه فاز مدل شده است. تحلیل فاصله خطا با استفاده از بی بعدسازی معادلات و رسم نمودارهای بی بعدانجام شده است که منجر به ارائه نمودارهای مفیدی برای بررسی رفتار پارامترهای مختلف بخصوص اثر صفر ناکمینه فاز جهت تحلیل، اصلاح و طراحی یک دسته از قوانین هدایت خطی و غیرخطی می شود.
جلالی نائینی, سید حمید. (1392). تحلیل فاصله خطای بی بعد ناشی از سیستم کنترل ناکمینه فاز در حضور اثر رادوم و اهداف با مانور. نشریه علمی پژوهشی مهندسی هوانوردی, 15(1), 42-54.
MLA
سید حمید جلالی نائینی. "تحلیل فاصله خطای بی بعد ناشی از سیستم کنترل ناکمینه فاز در حضور اثر رادوم و اهداف با مانور". نشریه علمی پژوهشی مهندسی هوانوردی, 15, 1, 1392, 42-54.
HARVARD
جلالی نائینی, سید حمید. (1392). 'تحلیل فاصله خطای بی بعد ناشی از سیستم کنترل ناکمینه فاز در حضور اثر رادوم و اهداف با مانور', نشریه علمی پژوهشی مهندسی هوانوردی, 15(1), pp. 42-54.
VANCOUVER
جلالی نائینی, سید حمید. تحلیل فاصله خطای بی بعد ناشی از سیستم کنترل ناکمینه فاز در حضور اثر رادوم و اهداف با مانور. نشریه علمی پژوهشی مهندسی هوانوردی, 1392; 15(1): 42-54.